بانک توسعه تعاون
شنبه، 24 آذر 1397
سامانه تلفن بانک - بانک توسعه تعاون
صفحه خانه
نقشه سایت
English

توجه به رضایت مشتریان بانک توسعه تعاون بسیار حائز اهمیت است

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در جلسات ارزیابی عملکرد امور مشتریان و بانکداری شرکتی و امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک گفت: رضایت مشتریان بانک توسعه تعاون بسیار حائز اهمیت است و همکاران شعب باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

عصارزاده ارائه خدمات و سرویس‌های بیشتر از طریق وب‌سایت بانک را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در تبلیغات رسانه‌ای محصولات جدید، از ظرفیت مرکز تماس مشتریان برای پاسخگوی به سوالات احتمالی مشتریان استفاده شود.

وی ضمن اشاره به کم و کیف ارزیابی عملکرد بانک در این رابطه گفت: رضایت سنجی مشتریان با استفاده از ابزارها و کانال‌های ارتباط الکترونیکی باید موردتوجه قرار گیرد.

 عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون به اهمیت بازاریابی فروش خدمات در این بانک اشاره نمود و گفت: هم‌اکنون خدمات و سرویس‌های بسیار خوبی در بانک وجود دارد که به دنبال توسعه دامنه کاربری آن‌ها هستیم.

عصارزاده انجام تکالیف و وظایف توسعه‌ای را در این بانک مهم و حیاتی دانست و گفت: در ارزیابی عملکرد بانک توسعه‌ای، علاوه بر عملکرد مالی انجام تکالیف و برنامه‌های حمایتی باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.

وی به اهمیت «پیاده‌سازی نظام جامع مدیریت مشتریان» در بانک توسعه تعاون اشاره نمود و ادامه داد: کارشناسان فناوری بانک در سطح کشور باید کارشناس آشنا به کسب‌وکار نیز باشند.

     




×