بانک توسعه تعاون
شنبه، 31 فروردين 1398
سامانه تلفن بانک - بانک توسعه تعاون
صفحه خانه
نقشه سایت
English

سرعت در ارائه خدمات کیفی از جمله مزیتهای رقابتی است

عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از شعب وصال، کاشانی و ایران خودرو، سرعت درارائه خدمات کیفی را از جمله مزیت‌های رقابتی دانست.

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون دردیدار با کارکنان این بانک در شعب وصال، کاشانی و ایران خودروضمن ابراز خرسندی از فرصت ایجاد شده گفت: در این برهه زمانی با اتکا به توانمندی نیروی انسانی و با استفاده بهینه از ظرفیت‌های بانک، می‌توان بستر مناسبی را جهت اعتلای نام بانک ایجاد کرد. وی با بیان این که کارکنان شعب با فعالیت هرچه بیشتر می‌توانند در راستای تحقق آرمان‌های والای بانک نقش آفرینی نمایند گفت: همکاران ارزش آفرین بانک به‌عنوان یک سرمایه گرانبها می‌توانند در تحقق اهداف بانک نقش موثری ایفا نمایند و این مهم با تلاش هرچه بیشتر و ارتقای مهارت‌های فردی و سازمانی و دانش بانکی روزآمد میسر می‌شود.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه به نقش بانک‌ها در تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: هر واحد اقتصادی با هدف خاصی ایجاد شده و برای تحقق آن اهداف به فعالیت‌های اقتصادی می‌پردازد و متصدیان شعب در خط مقدم نظام بانکی باید با استفاده از دانش و تجربه بانکی، اطلاعات مربوط به فعالیت‌های اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی محدوده شعبه خود را رصد و ارزیابی نمایند و با در نظر گرفتن اصول و قواعد بانکی، اعتبارسنجی و همچنین رعایت بهداشت اعتباری نسبت به تأمین مالی این بنگاه‌ها اقدام نمایند.

عصارزاده بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به گسترش بانکداری الکترونیک درعرصه خدمات بانکی، تلاقی سرعت و کیفیت از جمله ویژگی‌های این نوع از بانکداری به شمار می‌آید که کارکنان شعب نیز در ارائه خدمات به مشتریان باید این اصل را رعایت نمایند.

وی با اشاره به این‌که همیشه در پی تسریع در فرآیندهای اعطای تسهیلات اثربخش و سایر عملیات بانکی مناسب هستیم خاطرنشان کرد: بانکداری الکترونیک کمک خوبی به بهبود فرآیندها و تسریع عملیات بانکی می‌نماید و بانک توسعه تعاون سعی نموده است از ظرفیت و قابلیت‌های موجود به نحو مناسبی بهره‌گیری نماید.

عصارزاده تجزیه و تحلیل صحیح شاخص‌های مالی شعبه و شناسایی دقیق عوامل موثر بر آن به همراه اطلاع رسانی مناسب به کارکنان را از جمله وظایف روسای شعب برشمرد و افزود: لازمه شغل بانکداری، رعایت اصول و قواعد حرفه‌ای می‌باشد که در بانکداری توسعه‌ای مولفه‌های ویژه‌ای همچون اهداف اجتماعی و مسئولیت اجتماعی سهم بیشتری نسبت به بانکداری تجاری دارد

عضو هیئت‌مدیره بانک اجرای بانکداری جامع را از چشم اندازهای بانک توسعه تعاون دانست و در این رابطه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارکان بانکداری شرکتی در ستاد بانک تشکیل گردیده و خدمات درخور به جامعه تعاون و کارآفرینان ارائه می‌دهد.

در این دیدارها، کارکنان شعب بانک پیشنهادها و مسائل خود را در فضایی صمیمانه ارائه کردند و عصارزاده به سوالات و مسائل آنها پاسخ دادبازدید بدون تشریفات اداری و دیدار صمیمانه با کارکنان شعب، از برنامه‌های مستمر اعضای هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون است

 

   




×